Vampyrer göre sig icke besvär...

Mysväder ikväll, inomhus-mysväder...
Usch vad det blåser.
Hoppas det har lagt sig till imorgonbitti när jag ska traska hem.
Fast jag tyckte jag såg en stor SOL över gotland imorgon, man kan ju alltid hoppas.

Just nu sitter jag och rapar vitlök, har ätit köpesallad från salladsbaren på Ica Maxi.
Dom har den godaste vitlöksdressingen jag vet...
Så jag tog FULL KOPP!
Men GUD vad man får betala när man ätit upp den!
Jag tog kaffe efter maten och jag kände inte ens SMAKEN av kaffet, munnen är helt bedövad.
Och smaklös för annat än vitlök.
Och säkert LIVSFARLIG också
Vampyrer göre sig icke besvär ikväll, inte människor heller för den delen.
Microbloggandet klart, vi ses imorgon till frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0