Vimsandet fortsätter...

Jag tror jag ska ta det lite lugnt idag.
Det går inge bra.
Jag hade inte satt på min mobil, och det var ju inte så jättesmart.
Skulle ju ha telefontid med min HUDLÄKARE, och jag har ju såklart lämnat mitt mobilnummer bara.
Hm.
Så för en stund sedan ringde en sköterska på min mobil, nu när jag satt på den...
Och informerade mig om att jag missat tiden för dom kunde inte NÅ mig.
Fint!
Jag bad om ursäkt och skyllde på en otroligt RÖRIG MORGON.
Ja, alltid kan man ljuga ihop nå´t när man sitter på avstånd
Men jag fick en ny tid imorgon, 08.40.
TACK, gud så snällt.

Nu raskt över till lite broscher...



Återkommer...



Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hejsan !

Härligt att fler är som jag var.Små nödlögner är bra att ta till.Men får Du inte betala för den missade tiden.

Jag ska till Öron-näsa-hals i morgon på Sjukhuset för att kolla mitt sår som inte vill läka.Sist var jag hos en kirurg som skar bort det, sydde utan bedövning.

Och det läkte lagom ihop så var jag till frissan, sa akta mitt öra nu.Nog fasen så kom hon åt om det var med kammen eller fönborsten, så startade det upp igen.Det värker ömmar o.är rött.En ofarlig cancerart, sa en Dr.Ja, ska bli kul att höra vad den här Dr.säger.Gör ju ont att ligga på det.Lite ynklig har jag alltid varit, när det gäller småsår konstigt nog.Kvider som en liten unge gör jag än.



kram Mi

de är så söta de små garnrosorna, virkade väl?



2011-02-01 @ 11:24:49
URL: http://lillgrimman.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0