Åsna!

Just nu känner jag mig som en åsna mellan 2 hötappar.


Jag har TVÅ VIRKPROJEKT på G, ett som ska slutföras och ett som jag vill börja på.
Men...
Just nu vill jag BARA sitta och bildfixa.

Nu har jag slitit mig från datorn i tre timmar, promenerat, gjort en massa ärenden...
Jag har precis ätit sen lunch/tidig middag.
Jag fikar.
jag sitter med datorn i knät och vill bara...
Bildfixa.

När det blir så här så blir jag nästan lite stressad.
Men jag tror att jag vill leka i bildprogrammet.
Lika bra, så jag blir SKITTRÖTT på´t sen.
Fast den risken är ju förmodligen lika med NOLL.
Visade mamma förut, och hon tyckte att jag "ÖGONA BÖJ" skulle köpa färg till fotoprintern så hon kunde få lite kort på sonen.
Hon tyckte dom var JÄTTEFINA!

Ja, sa jag, och finare ska dom bli, jag ska bara lära mig lite mer.
Hon tyckte det såg proffsigt ut redan nu.
Tycker jag med, på VISSA.
Det är synd att man inte kan förstora bilderna här och VERKLIGEN visa dom.
Det blir så litet och svårt att verkligen se detaljer här på bloggen.
Men nu ska åsnan...



Försöka VÄLJA ett av mina åtråvärda projekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0