Citat: "The Österholm variant", slut citat!

Så, nu har jag officielt tappat sugen på bildfixarprogrammet!

Trodde ni inte va?
Fast det är bara tillfälligt.
Jo, för jag insåg här att jag har så extremt tråkiga bilder att göra om.
Av alla mina femhundramiljonertriljaders bilder, så jag måste ta lite nya!
Lite roligare bilder.
Vem vill sitta och göra om "finbilder", strandbilder, äta matbilder, grilla med släktenbilder, sjalbilder, blombilder, lövbilder, djurbilder, när man kan ta NYA FULBILDER?
Ja, typ lite av stuket jag la upp i förra inlägget.
Eller lite NAKET.
Naket eller galet, det är min grej det.
Eller något riktigt OVÄNTAT!

Som en av mina vänner skrev på Facebook efter att ha sett samma bild som i mitt förra inlägg här skrev (jag la nämligen in den som min profilbild):
"Jag kom att tänka på SKRIET, The Österholm variant, undrar varför..."
Jag tyckte det var mycket BRA och kul skrivet.
Det får gälla FÖR ALLT från och med nu, allt jag gör, mitt nya ordspråk...
I do it my waaaaay, The Österholm variant!
Nya bilder, nya bildfix.

Nu ska jag sova, imorgon är det jobba som gäller igen.
Mitt tredje dygn ( inte för att jag räknar ;), och imorgonatt HOPPAS JAG att jag får sova.
För en sak kan jag lova, håller dom där grabbspolingarna låda EN SEKUND över klockan 22.00 imorgon...
Då djävlars djävlar!
Förhoppningsvis har dom väl skola igen denna veckan, så då måste dom lägga sig i tid.
I hope.
För FESTA kan dom väl iallafall inte göra...?
I hope!
Då kommer fröken Österholm sättandes upp till deras lägenhet och gör:
"The Österholm variant!"
Och DET kära läsare, ska ni vara glada om ni slipper

En helt värkfri dag är till ända, det känns skönt.
Det har varit 3 dagar på raken som kändes lite tuffa här nu faktiskt.
Men jag ska fan INTE KLAGA, även om jag gör det, skäms.
Det kunde varit värre, och jag är glad att jag faktiskt fixar att jobba MED värk och att det inte påverkar mitt arbete OM det inträffar.
Och jag är glad att jag vilade igår, så att värken försvann.
Nu, kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0