Favoritbild...

Jag fattar mitt senaste nedladdade bildprogram nu.
Min favoritbild för idag...
Idag fick jag känslan av SEKELSKIFTE när jag hittade den här bilden i min fotosamling, knäppt i botaniskan förra året.
När jag fick till dom här färgerna kändes det som:
Mitt i prick!



Den blir finare och större på bildbloggen.
Jag ska gå in på "PC För Alla" och se om jag kan hitta något ÄNNU vassare bildprogram.
Annars är väl nästa steg "Photoshop", men det kostar väl skjortan...
Hm.

Jag äter skumtomtar och choklad för att jag tycker synd om mig själv...
För att jag har ont.
Skyll dig själv kanske NÅN där ute tycker, jag vet en...
Men nej, nu är det gjort och jag får rida ut värkstormen.
Imorgon blir det bättre.
Sen är det förmodligen att jag inte sitter bra heller.

Sonen ringde förut, han kommer hit efter skolan imorgon.
MYS!
Det är så skönt för en mamma med mamma-längtan att han kommer hit på pappaveckor på lite gästspel.
Kanske vi kan spela lite gitarr
Alltså KONSTIGT nog blev jag OCKSÅ lite sugen på att lära mig spela lite gitarr efter igår.
Att bara lära sig lite ackord och SE hur långt man kommer på det.
Kanske både han och jag skulle börja på gitarrskola på Åkesson...?
Kan man göra det som vuxen?
Fast jag undrar om min nacke pallar för det, tror inte det.
Sen har jag ju ingen egen gitarr heller.
Men faktum är, att jag är sugen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0