Halstub/Snood

Så var den klar.
Effektiv virktid, plus ihopsyning:
Ca 3,5 - 4 timmar.
Rätt bra ändå.
Jag ska ta nya bilder imorgon...
Men tills DÅ, får dessa duga.
Se upp för halvsvettig virkerska bara 

Och jag MÅSTE verkligen tillägga:
Det går fasen i mig inte att göra den RÄTTVISA!
Den är jättesnygg i "verkligheten"!
Det är så synd att kameran INTE kan fånga det fina garnet.
Kanske att det går bättre imorgon, men jag är tveksam.
Det gick inte att fånga när jag försökte fota den sjalen jag stickar i samma garn, inte ens i dagsljus.
SURT.
Hur som, The TUBE...









Mufflig så det förslår!

Vad gäller bildbloggen så skiter jag i den för tillfället.
Jag minskar ner storleken på bilderna så länge, tills jag löst problemet.
Himla smart, fast synd.
Nu måste jag gå och lägga mig, jag ska upp imorgon för sonen kommer hit.
Bonusvisit på pappas vecka.
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0