Har jag lekt mer?

Har jag lekt mer?
Jomenvisst.
Och laddat ner ETT PROGRAM TILL.
Det var däremot lite svårare, men jag lär mig nog såsmåningom.
Här är det en gammal bild på sonen, omgjord i DET FÖRSTA programmet.







Så...
Nu ska jag sluta FÖRPESTA bloggen med omgjorda bilder.
Nu kommer det bara bilder...
När det ska komma bilder

Jag och bästisen var på bio förut.
Vi såg Änglagård 3.
Den var INTE bra.
Om man inte gillat gamla hus med gammal interiör, vilket jag gör...
Men det fyller liksom inte en hel film.
Dialog och manus var nog bland det sämsta jag sett/hört på länge.
MEN...
Man småfnissade på sina ställen och det var goodfeeling.
MEN...
Jag rekommenderar att man ser ettan istället.

Ja, så har jag inte så mycket mer att komma med.
Jag har fyllt min dag med långpromenad, fotofix-utforskande, och bio.
Nu ska jag snart gå och lägga mig, sonen kommer tillbaka imorgon igen.
Han är ju sjuk och vill inte ligga själv hos pappa när dom jobbar.
Jag ska pyssla om min älsklingsson när han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0