Madde The moviestar!!!

Som filmstjärna måste man lära sig svåra manus...



Öva sig på känslor framför spegeln...



Och sen ACTION!



Eller som REGISSÖREN sa till MIG idag:
"Varsågoda och gå!"
Och det gjorde jag minsann.
Jag gick så bra, att jag känner att OSCARSTATYETTEN för "Bästa Gång" är MIN nästa år.
Jepp...

Eller så var det kanske så här:
Att jag gick i godan ro på Öster.
Skulle korsa "f.d" övergångsstället där och gå mot Österport, när jag upptäckte att DOM SPELADE IN EN FILMSCEN!!!!

Jag stannade till och skulle vänta av, så dom skulle kunna ta den där scenen när "The director" sa:
"Varsågoda och GÅ", till statisterna.
Och så tittade han på mig och sa:
"Ja, varsågod och GÅ DU OXÅ, det är bara bra om det blir fler!!!"

Och Madde The Moviestar...
Ja, hon gick!
Rakt in i HETLUFTEN liksom!
Tänk dom där stackars statisterna som säkert stått i kö i flera timmar någon svettig sommardag på valfritt hotell i den här stan när dom hade casting...
Och så har dom fått rollen som "Han som gick på Öster".

Så kommer JAG där, en OPRÖVAD moviestar och STJÄL hela SCENEN.
Fullkomligt bara tok-stjäl den, och gör succé.
(Typ...)

Ja, jag visste väl det, jag var FÖDD till filmstjärna.
Noomi Rapace, släng dig i väggen, här kommer JAG!
Bigger and BETTER!

Eller "en gående med en HM-kasse i blåa jeans och stor svart täckjacka, BAKIFRÅN".
Ja, så ser ni någon filmscen, tv-serie scen från Öster med ovan beskrivna kläder och yvigt hår...
Då vet ni att det är MOI!
The biggest moviestar från Visby ever!
Bara så ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0