Min dag...

Här har dagen flygit iväg...
Efter en slö mysmorgon blev det en mycket trevlig lunch med gladprat.
Promenad till ÖB där jag köpte NY PÄRM med tillhörande register, nytt år, nya viktiga papper!
Sen direkt till frissan där jag klippte mig OCH pratade HUNDAR!

Jag hittade nämligen en valptidning och sen var HUNDSNACKET igång.
Och suget i magen efter hund NU!
Och när man ser på olika hundraser när dom är valpar...
Ja, då vill man ha ALLA HUNDAR, oavsett ras.



Sen traskade jag hem, bakade pepparkakescones, väntade på sonen och trodde vi skulle mysa en stund.
Men det blev väl som jag förutspått, han tog mellis, stängde in sig på rummet, klädde AV SIG och KRÖP NER I SÄNGEN...
Och avslutade filmen som han fick avbryta igår!
Ska vi inte göra något, undrade jag?
"Hej då, stäng dörren", sa han.
SUPERMYS!

Jag sitter just nu och virkar, ser repris på Bygglov och deltar i "Online Stickcafé" på Facebook (via datorn)!
Jättekul.
Det fick bli ett litet mellanstick med kaffe, blogg och pepparkakescones.
Återkommer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0