Rabbitmom!

Jag är hemma igen och GUD vad jag har saknat min lilla blogg!
Ja, faktiskt.
Jag är så van att bluddra av mig här att jag får ABSTINENS.
Men NU kan jag bluddra hela dagen om jag vill, jag ska vara hemma och bara mysa!

En som var OTROLIGT glad att jag kom hem var lilla Leo/Fnuffis!
Herregud så glad han vart när jag kom ut i köket förut.
Han har nämligen varit själv hela dagen och natten igår.
Jag var ju på jobbet och sambon jobbade och sen hos en kompis över natten.
Fnuffis är INTE van att vara själv.
Han skuttade fram och hälsade, fick lite flinggodis och la sig sen på mina fötter.
Jepp...
Där skulle han ligga och jag skulle stå still.
Han har suttit i soffan med mig när jag käkade frukost, och när jag tog ut han i köket igen...
Fick han spatt.
Han kröp på golvet från köket ut i "serveringsrummet" och där vill han sitta och ha koll på vad jag gör.
Jag tror att han tror att jag är hans MAMMA!



Och det är jag ju också.

Att jobba dygn var ju en BAGGIS.
Jag upptäckte att det är en sak att komma hem och slappna av och BLI TRÖTT...
Men när man jobbar så är man på alerten hela tiden.
Jag var pigg till och med klockan 23 igår.
DÅ är man på alerten då, för att vara jag 
Men naturligtvis så hade småkillarna i lägenheten ovanför PARTY igår igen.
Jag måtte ha en djävla otur vad gäller festandet där upp, för dom ska alltid "kalasa" när jag jobbar natt tydligen!
Dom satte igång vid 20-tiden och vid 24 när jag la en kudde över huvudet för att somna in...
Då höll dom fortfarande på.
Jag vaknade till vid 02.30/03 och då verkade dom gå och lägga sig.
Igår var jag inte uppe och sa jag inte till dom, men det kommer...
DET kan dom ge sig 17 på!
Nu ska jag fika klart, ÅTERKOMMER SNART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0