Så länge man använder sina ögon...

Jag vaknade SENT som fan här, satt och pillade med bilder för länge igår.
Men det blir väl så av nyhetens behag.
La upp nya bilder på mig och Denny som jag gjort om, favoriten blev...



Resten får ni se på bildbloggen

Förresten, man lär så länge man lever...
Eller så länge MAN ANVÄNDER SINA ÖGON!
Jag gnällde ju här igår, innan jag gjort bildbloggen, att bilderna blev för små som man la upp här.

Så när jag satt och pillade med bildbloggen upptäckte jag av en slump att under knappen där man laddar upp bilderna...
Kan man FÖRSTORA sina bilder om man vill.
WOW, efter två år så upptäcker man den lilla fina finessen.
Det var ju lustigt.
Så många ggr jag tyckt att bilderna inte SYNS ordentligt när man lagt upp dom här...
Och så har jag HELT missat "uppförstoringsknappen".
IQ-fiskmås har visat sitt fula tryne igen.
Men TUR att jag hittat den tillslut iallafall.

Min dag ser ut som följer.
Promenad.
Apoteket.
Träffa lilla Sunshine.
?
Ja, sen vet jag inte så mycket mer.
Jag lär väl virka på nya halstuben, fast jag har lite ont i nacken faktiskt...
Men jag hoppas det lagt sig när jag rört på mig lite.
Nu...
Ska jag ställa mig på dagens startbana.
Återkommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0