Snopet 2...

Sonen kom hem strax efter mitt förra inlägg.
Han hade haft sällskap med kompisar.
Oro onödig med andra ord.

Sen gick det från 0 -100 här.
Jag satte mig i soffan, frisk som en fucking djävla nötkärna.
Virkade och kände mig segare och segare, helt plötsligt dålig.
?
Precis innan sambon kommit hem tog jag faktiskt febern...
Och hade FEBER!!!?
Nä, inte nu igen!
Näsan är genomtäppt.
Halsen svullen.
Jag mår SKIT.
Hurra, hurra vad jag blir glad.
Hade det åtminstone inte kunnat vänta tills jag jobbat mitt pass imorgon?
Att gå och jobba med detta, det har jag verkligen inte lust med.
Och trots att jag tog alvedon för en timme sedan...
Känner jag mig bara risigare och risigare.
Måtte det stanna vid detta.
Jag har inte råd att bli sjuk heller.

Jag säger bara EN SAK:



Bilden får tala för sig själv.

Ja, så nu sitter jag här och HÄNGER, nacken känns av rejält dessutom, TYPISKT feberbeteende.
Vi ska se någon film om några hundar ihop med sonen.
Sen får jag väl gå och lägga mig.
Så jag orkar imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0