SUCK!

Nu blir jag väldigt konfunderad...

När jag tittar på min bildblogg via MIN dator...
Ligger korten helt fria och sidopresentationen snyggt vid sidan av.
När sambon klickar upp den på sin dator...
Ligger sidopresentationen I KORTET.
Han har ändrat sin upplösning, eller var det nu var...
Och ändå ligger sidopresentationen mitt i bilderna.
Undrar om det är FLER som har det så?
Isåfall får ni GÄRNA säga till, då får jag förminska bilderna igen, eller försöka flytta på sidopresentationen.

SUCK!
När man väl tror att man fixat det, så HAR man inte det.
Det kaske är beroende på vilken typ av dator man har, vi har tydligen samma storlek på skärmen iallafall sa sambon.
Jag vill ju att det ska se FINT UT!

Jag är på sluttampen på halstuben.
Den blir BRA, jag är nöjd.
Återkommer strax med bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0