Infriande alla förväntningar!

Solsidan infriade alla förväntningar!

Vi skrattade så vi nästan grät här.
Helt otroligt och JAG...
Känner mig så besläktad med karaktären Anna så det är inte klokt!
Gubben försöker vara romantisk och gullig och jag bara tänker på PRAKTISKA detaljer som "hur ser ditt schema ut i veckan, skriv gärna upp det", städning, sopor, tvätt, undanplockning m.m.
Han vill bara kramas och jag säger:
Har du hängt tvätten ännu som jag satte in för två timmar sedan?
Och när dom satte sig i soffan, hon med planeringskalendern och dom skulle gå igenom kommande vecka...
Och Alex/Felix säger vid ett tillfälle:
"Ja, så kanske vi ska gå igenom alla mina fel och brister också..."
Då dog vi väl av skratt i soffan här!
Det var igenkänningskomik på högsta nivå!
Underbart.
Vi skrattade faktiskt hela programmet igenom.
Jag kan knappt VÄNTA till nästa vecka.
Jag tror vi får köpa BOXEN och se allt på en gång.
Det blir så outhärdligt att vänta

Nu ska jag snart krypa till kojs, dagen har varit bra.
FÖRUTOM...
Att jag inte har ett tillfredställande handarbetsprojekt att sätta tänderna i!
Imorgon måste jag komma till skott.
Men vi har haft mycket familjemys, det har varit toppen.
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0