Misstänksam...

Ibland blir man förvånad när man kollar på statistiken av besökare här på bloggen.
MÅNGA besökare idag och MÅNGA som gått in flera ggr.
Jag undrar alltid VEM och vilka.
Jag blir alltid extremt misstänksam när det blir för många besök och undrar alltid:
Vad har jag skrivit nu då...?
Idag har jag dock varit vanligt vardagstråkig och hållit mig på mattan
Vad jag vet iallafall.

Jag tar en virkpaus, det blir så tungt när det är så tjockt garn, och TJORVIGT när det är så liten nål.
Men det blir nog ganska bra.
Jag får lite "mormorsrute"-varning på det hela, men jag får väl se när allt är klart.
Och EFTER denna, då blir det en rundvirkad väst från DROPS, som jag hittade under min sjukskrivning...
Jättesöt.
Så när jag är klar med detta, då har jag redan nästa projekt klart.



Virkpaus slut.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det där med många besökare kan ju ha att göra med att andra som har länk till dig på sin blogg har många besökare en viss dag.... t ex jag i dag!



Jag brukar vara med på onlinestickcaféet på Facebook och då brukar jag försöka slänga med en länk till bloggen i något inlägg. Det gjorde jag idag också vid sextiden och jag har haft besöksrekord på bloggen i kväll tror jag. Har ju länk till dig sedan i högersidan och eftersom du skriver ofta så ligger du ofta långt upp i listan där. Så i dag kanske jag är "skyldig".... till en del av dina besökare i alla fall.

2011-01-20 @ 21:25:23
URL: http://jultorpet.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej!!!

Ja, SÅ kan det ju kanske vara ja...

Så långt tänker ju inte lilla "otekniska" jag, jag vet knappt hur man sprider sin blogg mer än att man startat den ;D

Va bra, då slipper jag bli så himla misstänksam då ;D



Förut var det typ bara min släktingar och några vänner som läste min blogg, men den har typ växt VÄLDIGT MYCKET besöksmässigt det senaste året och det har jag tyckt varit både kul och lite läskigt.

Jag har fö lagt till DIN BLOGG också bland mina länkar, du gör ju GRYMT mycket fina grejer, jag blir så imponerad!

OCH...

Onlinestickcafé på Facebook, vad är det???

Så häftigt det lät, det vill jag också gå med i, kan man bara söka på det och få gå med?

Nu blev jag väldigt sugen!

Kramkram

2011-01-20 @ 21:41:25
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Kristina

Ja visst, sök på Online Stickcafé längst upp på Facebook och sedan Gå med i gruppen. Då får du inbjudan till caféerna. Nu är det tisdagar och torsdagar mellan 15.00 och 22.30. Man är med lite när man hinner och känner för det under den tiden och det blir inte mycket stickat för man läser vad andra skriver och kollar på bilder och blir inspirerad! Det är kul särskilt när man bor ute skogen och inte har något stickcafé irl i närheten.... men säkert för alla andra också. Och virkning går också bra där inte bara stickning!

2011-01-21 @ 00:45:14
URL: http://jultorpet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0