Restgarnssnood!

Hemma, trött som en bäver, men vid liv!
Det kan bli lite mastigt när man bara har en vilodag mellan jobbpassen.
Men det är ju inte så ofta det ser ut så på schemat.
Jag tackade för övrigt min arbetskompis häromdagen som GJORT schemat åt oss.
Tycker hon har gjort ett väldigt bra jobb, hon lyckades få in allas önskemål väldigt bra!

Helst av allt skulle jag då bara vilja få komma hem och dö här i soffan, men...
Städning står på schemat.
Dammråttorna har invaderat hemmet typ
Så jag får väl ta tag i det, BLÄ!

Har gjort en snood i restgarn klart.
Tre olika benvita/bruna garner blev...









Ja, det var det för NU.
Jag återkommer lite senare med SPÄNNANDE nyheter!
Vilken cliffhanger va...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0