Tappad virksug...

Nu tappade jag sugen!
Här sitter jag och virkar på den där djäkla ringvästen, tror att jag ska börja på varv 16...
Räknar efter och inser att jag ska börja på varv 15.
BLÄ och fan!
Gud så trögt det går och gud så DYR den kommer bli, garnen jag köpt kommer inte räcka.



För övrigt kan jag lägga upp en LITEN försmak på hur det kommer bli, så här är ju formen...



Sen på...



Så ska den byggas på utåt och innåt.



Mja, kanske lite svårt att föreställa sig nu, för ER menar jag.

Jag testade ju rosaceakrämen idag på dagen också.
Det funkade UTMÄRKT.
Inga utslag, ingen rodnad, JÄTTEBRA och nu ska jag börja använda den dagtid också, men...
LUNCHEN som jag åt idag, jag valde sallad bara för att få i mig minimalt med salt, MEN...
Glömde och säga till om att han skulle skippa dressingen och...
Det var havssalt i salladen, salt i dressingen och havssalt på brödet.
Inte bra!
Inte bra alls.
Huden började sticka och svida bara någon timme efter maten och jag är nu superknottrig.
Mest ljusa knottror, så jag överlever väl.
Men det är väl typiskt ändå...?

Sambon kom hem vid 19.15-tiden idag.
Antar att han kommer somna som en stock och inte vara så social med mig.
Spännande liv vi har va?
Familjeliv när det är som...
Tråkigast

Nu ska jag rita mönsterkombinationer till en beställd mössa istället.
Jag är trött på ringvästen.
(sade den rastlösa)



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du vet väl att världen är full av tappade sugar!!

2011-01-25 @ 22:13:22
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Jag vet!

Men det gjorde inget, jag såg en rysare och glömde bort den tappade virksugen.

Nya virktag imorgon ;D

2011-01-25 @ 23:06:37
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0