Idolens Kite...

Gud så seg dag!
Jag vill bara gå och lägga mig.
Efter ytterligare lite mysigt bildfix, fick jag till coola bilder på Nybyggar-Idolens kitedrake som jag fotade i somras...



Blev...



Bland annat.

Så hade jag fått ett meddelande från Zoomin.se, där jag har min hemsida för mina alster som jag säljer.
Dom ska lägga ner hela rubbet för deras server har krånglat, så nu har man fram till mars där den fortfarande SYNS på nätet...
Sen fram till sommaren har man tid på sig att flytta allt.
Jaha...?
Vart DÅ, undrar jag, och får väl kavla upp ärmarna och börja leta.
Och flytta.
Vilket jag inte VET hur man gör, men jag lär mig väl.
Vilken djävla SKITDAG.
Fast jag har ju tid på mig, man LÄR så länge man lever!

Jag funderar på och gå och köpa lite GODIS för att tröstäta.
Sen virka lite, för nu har värken sjunkigt ytterligare.
Jag ska göra klart den där FINA halstuben som jag själv hade velat ha.
Gnäll, gnäll, gnäll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0