Virkade i min cell...

Goder morgon!
Fick en härlig sömn inatt och känner mig laddad för jobb.

Drömde om boken jag läser, den är faktiskt väldigt bra.
När jag kommit in en bit i boken och fick klart för mig att det skulle handla om POLSK MAFFIA, infiltratörer, "hemlig polis" och vanlig polis...
Då vart jag väldigt skeptisk, ÅH NEJ, "Snabba cash"-varning.
Men boken handlar MEST om den här infitratören som jobbar mot maffian och med polisen, och just nu ska han in i fängelset och spela dubbelspel.
En riktig nagelbitare och när han vid olika tillfällen fått erbjudandet av "hemliga polisen" att hoppa av...
Då ligger man bara och tänker:
JAMEN HOPPA AV NU, va håller du på med????
Den är bra!
Så inatt drömde jag att jag var infitratören och att jag skulle in i fängelset och sälja knark,
Det var svettigt.
Samtidigt satt jag i min cell och VIRKADE.
Snacka om att kunna väva in lite av varje i sina drömmar

Nu ska jag klä på mig och halka iväg till jobbet, hinner jag så blir det kanske lite microblogg senare.
Annars ses vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0