Kameleont...

Glömde lägga upp bilden på den coola bruden jag träffade utanför Zoo idag...



Kamelontbruden!
Namn okänt, glömde fråga.



Men där satt hon i solen med sin husse och glassade.
Och kolla vilka häftiga färger, grönt, brunt, turkos, vitt och grått.
Önskar jag tagit mig tid och fotat lite bättre.

Nu har jag gjort lite hemmafix så jag slipper det imorgonbitti.
Och jag har STÄDAT i arbetsrummet!
Hur många gånger i månaden måste jag göra det, undrar jag?
Fan vad jag slänger in skit och saker som inte ska vara där hela tiden, som sen måste ut!
Nu är det ute och garner sorterade, nålar och sticknålar sorterade, mönster sorterade, var sak på rätt plats så att säga.
Bara en liten hög med "viktiga papper" som ska in i "viktiga pärmen"...
Men det tar jag imorgon.
Nu ska jag kissa vovven, läsa min BRAIGA bok och sen sova.
Vi ses imorgon for sure.

P.s.
La förresten upp en bild på en av kvarnarna här nedanför på Hällarna, på bildbloggen som jag knäppt.
Och "fixat" lite i färgerna.
Jag skrev titeln "Kärringen" för jag TROR det är Kärringen.
Var det inte "Högan, Lågan, Kärringen och Plågan" dom hette/heter...?
Högan är ju nedbrunnen sen jag var liten, och detta är den näst sista i raden, då måste det vara "Kärringen". D.s.

www.stickqvick.blogg.se/bildblogg

P.s. igen...
Den har inte kommit upp ännu såg jag nu.
Nåväl, den kommer väl, ni får kolla igen.
D.s igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0