Ska njuta av varje resterande sekund...

Så var det semester igen!
Två dygns gästspel på jobbet, och så var man ledig till den 11:e augusti.
Känns som snart, men så ska man väl inte känna...?
Jag har ju så himla lång semester ändå, det är bara det att jag kände att detta gick fort fram till arbetsdagarna igen...
Och TROTS att jag inte kände att jag behövde semester när jag gick på semester...
Så kände jag när jag haft lite semester, att jag behövde det ändå!
För jag har ju så mycket att göra.
Strandliv, släkt, vänner, hund och HANTVERKA icke att förglömma.
Så semester gjorde at man blev lite girig på ledighet.
Nåväl, nu ska jag njuta av varje resterande SEKUND!

Idag är det strålande sol och vi drar till stranden med hund, barn och hela konkarongen!
Jag ska sola, bada, sola och åter bada.
Äta en god glass och prata med folk som vill heja på Milou...
Förmodligen
men det ser jag framemot, för jag har inte varit på stranden sen i söndags, känns som en evighet för det SOLTÖRSTANDE.
Så nu ska jag ringa kussen och kolla om han och hans barn kanske dyker upp, annars tar vi med en kompis till sonen.

Såg att ULF HAMMARLUND också försvarade Calle Schulman i sin krönika i GT idag (ett djävla tjat om den där "Hasselsnoks-dödaren" jag vet, men han ligger mig lite varmt om hjärtat just i denna frågan...) .
Han hade också tyckt lite som jag, man springer väl fan inte in och kollar INNAN vad det är för orm, det hinner man ju inte.
Man bara dödar!
Punkt!
Tur att det finns lite vettiga gotlänningar också
Inga insändare i GT idag i frågan iallafall.
Skönt, debatten kanske dog.

Nej mina kära läsare jag får lov att återkomma, nu ska här solas och badas.
Jag återkommer med lite bikinibilder senare.
Nä, nu skojade jag, det gör jag inte.
Ni skulle bli förskräckta och aldrig återhämta er då förmodligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0