Skämmas ännu mer...

Jaha, så får man skämmas ÄNNU mer för det jag skrev imorse.
sambon har städat och...
Så fick jag ett SMURFAN-GLAS som han påstod att han köpte på Statoil!
Ett glas som jag gärna ville ha, dels för att jag älskar Smurfar och dels för att Smurfarna faktiskt matchar mitt kök.
Jättesnällt, skäm, skäms, skäms på mig och mitt dåliga humör.





Nu får Smurfan stå i "finskåpet", vilket INGET ANNAT REKLAMGLAS får göra!
Dom får står längst ner i grytskåpet om det kommer hem något.
"Det är till att vara konsekvent", sa sambon och syftade på min hårdhet och allergi emot reklamglas.
Men...
Det är skillnad på glas och glas, jag tycker sambon ska skaffa sig ett också...
Gammelsmurf!
Ja, så jag tar tillbaka "FY" för väckningen också!
Förlåt igen.

FAST...
Jag måste tyvärr dela ut två FUCK YOU till ändå, det är ju ändå "FUCK YOU-dagen".

Hunden var ute och lekte med sonen, springer iväg och kommer tillbaka tuggandes på KATTSKIT.
Idag igen!!!
Det var bara och springa upp och bada henne igen, borsta tänderna och nu gillar inte Milou mig längre.
Jag ligger högst upp på listan:
"Familjemedlemmar jag hatar!"
Jag är inte poppis fastän det är hon själv som ser till att hon hamnar i duschen.
Alltså blir det ett FUCK YOU till katten som ständigt går och skiter på vår tomt så hunden kan få sig ett skråvmål av bajs varje dag.
Och ett litet mycket mjukt "fuck you" till Milou som äter upp bajset!
Jag blir så trött.

Men det som var bra, det var att mamma faktiskt hittade själva bajsstället och kunde plocka upp skiten.
Så får vi kolla där dagligen och se så det inte ligger en kattbajs där i fortsättningen.
Och ser jag själva bajsaren...
Ja, då lär jag se till att katten inte kommer tillbaka.
I SEE YOU, katten.
Nu ska jag se PROJECT RUNWAY, sista programmet, FUCK YOU  "Tv 3" för att serien redan är slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vitpeppra på stället där katten bajsar så kommer den inte tillbaks har jag hört ska fungera

2011-07-11 @ 22:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0