Vara hemma...

Vaken sedan länge, för sambon väckte mig när han "smög" ner för trappen för att åka till golfbanan.
En av nackdelarna att ha en TRÄTRAPP.
Det knakar så förbannat när någon går, ingen idé för nån att smyga liksom.
BRA ifall det skulle komma en inbrottstjuv, för man skulle höra det direkt!
Iallafall JAG

Idag blir det en hemmadag.
Jag ska iväg och fixa några ärenden så fort affärerna öppnar, så jag slipper för många turister.
Köpa en 2-års present bla.
Lämna tillbaka böcker till bibblan som legat i evigheter.
Syböcker.
Jag får väl böter så jag smäller av nu antar jag.
Onödigt.
Men, har man haft annat för sig och varit så djäkla LAT så man inte ens gått in på datorn och lånat om böckerna...
Då får man skylla sig själv!



Ja, och sen ska jag vara hemma och PYSSLA!
Det har jag faktiskt längtat efter, får se vad jag ska göra bara.
Har fortfarande inte kommit till en lösning vad gäller boleron, känns rätt kört faktiskt.
Så idag får stranden vänta, jag har annat på agendan.
Nu, fixa till mig så jag står redo klockan 10.00!
Återkommer.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vår ena trappa knarrar t o m när katterna går i den, då kan man tala om trappknarr!!

2011-07-20 @ 15:45:57
URL: http://stenstugu.com/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0