Sven Otto sexchattade away on the internet...

Hann inte blogga här imorse för jag vaknade skitsent.
Sen blev det frukost och så kom min bästis över på lite fika och balkonghäng i solen!
Jag har bränt mig i ansiktet.
Tänkte inte på att även om jag hade solhatten, så satt jag med fejset mot en vit duk...
Som förmodligen reflekterat ljuset upp i ansiktet, så jag är grisskär.
Inte bra.
Inte bra för det svider, inte bra för rosacean, men jag tänkte mig inte för.

Tiden bara flög iväg, och sen fick jag en present skulle man kunna säga.
Jag fick åka med och plocka VIRKNÅLAR och STICKOR hos hennes farmor.
Jag har erbjudit mig att betala för det jag ville ha, men det ville hon inte veta av!
Jag tog dom BÄSTA, gamla inoxalnålar och lite tjockare stickor som jag inte har.
Vilken fest!!!!
Jag kom ut med ett knippe LYX för en virk-o-stick-galning.
Så tacksam så det är inte klokt.

Ja, sen sa vi "kram&hej",  jag slängde i mig en sen liten lunch, och så har jag varit ute i trädgården och virkat på den turkosa sjalen.
Fingrarna har verkligen gått av sig själv, jag har längtat, för nu har jag varit ute och badat och solat så många dagar så jag har fått ABSTINENS.
Gött, då tycker man det är roligt igen.
Solen har kommit och gått, och jag har suttit under parasoll.
Milou hade somnat inne, så jag fick gå in nu vid 16.30-tiden för sambon och sonen skulle och äta hamburgare och sen gå på bio.
Då fick jag gå in till vovve-bebisen
Ska väl ta en dusch och kanske äta lite sen.

Annars så har jag läst om Sven Otto Littorin och hans SEXCHATTANDE på nätet.
Ja...
Det snackas om rikets säkerhet och om Fredrik Reinfeldt och regeringen vetat om detta eller inte...?
Många frågor och ännu inte så många svar.
Men det kommer väl, känner man kvällstidningarna väl, så ger dom väl inte upp förrens varenda lite smutsig sten är vänd på.
Vad jag tycker?
Jo, stackars HANS BARN!
Det är inte så man tycker synd om den chattande grisen utan familjen när sådant här hängs ut.
I detta fallet är det ju BARNEN som står närmast, för fru eller flickvän finns ju inte vad jag vet.
Frun är han skild från, och flickvännen drog väl "efter lagon tid" när detta nystades upp förra året.
Han skyllde på depression efter skilsmässan när det kom på tapeten förra året...
Och att han var "förvirrad" m.m då.

Sen kom det ju fram mer och mer, och då har jag för mig att flickvännen drog.
Skulle jag OCKSÅ gjort.
Förmodligen visste FRUGAN också om att han sexchattat, krävt att han skulle sluta (?, misstänker jag bara) och därför tillslut inte stod ut.
För sexchattandet hade ju hållit på i flera år, under äktenskapet och tills han blev avslöjad förra året.
Då hade han ju dessutom en NY, snygg flickvän.
Såklar är det ett MISSBRUK och inte en depression, det är skitsnack tror jag.
Han har problem och nu får även hans barn den delen av den smutsiga kakan.
Byta efternamn och byta skola?
Ja, det hade jag velat iallafall.
Stackars, stackars barn...
Och fy fan vad grisigt Sven Otto.

Fast hur enkelt är det inte?
Jo, det är jätteenkelt att söka upp sexchatter och nya sexkontakter på nätet.
Och jag vet att jag sågar en hel verksamhet, och ett sätt för ensamma att TRÄFFA NÅGON LIKASINNAD SJÄL att älska...
Och jag vet att många inte kan träffa någon på "det gamla hederliga sättet", jag vet att jag haft tur i mina dar att jag alltid träffat mina kärlekar på diverse jobb, krogen, stan, fester, och gud vet vart...
Men det är så många som blir lurade och blåsta, utnyttjade, och gud vet vad...
Så jag kan ärligt säga:
ALDRIG att jag skulle ens tänka tanken, om jag mot all förmodan blev själv igen!
Aldrig att jag skulle sätta upp en profil på en dateing-sajt, gå in på öppna forum och chatta med okända eller vad det nu kan vara.
Jag lever hellre själv!!!
Och det står jag för, ja, jag kan ha haft en djävla tur att aldrig behövt eller haft problem att träffa någon...
Jag må vara djävligt krass i min sågning av internet som "hjälp" i att träffa den rätta/rätte...
Men NEJ, jag tror på mötet mellan TVÅ människor, inte via en dator!
Och jag skulle aldrig tänka tanken att "vara otrogen" mot min sambo via sajter på nätet...
Eller öga mot öga på krogen heller för den delen.
Det hoppas jag detsamma om honom.
Då är vi finito.
Inte ens om jag kom på honom en gång, eller såg det en gång via mobil eller dator...
Jag skulle aldrig lita på honom igen, aldrig.
För sånt är bara en knapptryckning iväg, det är så lätt att sätta på en dator och bli beroende.
Jag är liksom beroende av att BLOGGA, hur skulle det då inte vara för dom som söker kickar via SEX och dylikt!?

Men hur många gör inte det i dagens läge?
Det finns ju till och med den här nya OTROHETS-sajten "VicktoriaMilan".
Ja, har du det tråkigt i ditt förhållande/äktenskap, kom till oss and HAVE SOME FUN!!!!
Ja...
Hade man inte problem innan, så fick man det väl etter värre.
Varför fly istället för att skilja sig eller göra slut?
Varför?
Det finns så mycket frestelser där ute i världen, så varför inte vara singel om man inte kan kontrollera sina begär?
Sven Otto...
Ja, jag tror Sven Otto är sexmissbrukare, och att han sökte kickar via nätet.
Det blev hans fall, och med all rätt, för han blev ju utpressad dessutom.
Men barnen...
Tänk på barnen.
Jag skulle aldrig leva mitt liv så det skulle slå tillbaka på mitt barn.
Inte som den okända person jag är och inte heller om jag varit känd.
Att någon skulle hålla MIG ansvarig för något jag vet kan skada dom jag älskar, nä fy fan så grymt.
Men det tänkte inte Sven Otto på.
Han bara sexchattade away on the internet, och sen får han stå där med byxorna nere!
Rätt åt honom.
Men mindre rätt åt barnen.
Vägra delad vårdnad och bo bara hos morsan, byt efternamn och byt skola, det hade jag krävt.
Hoppas mamma träffar en bra och klok ny man, som kan ge barnen lite sunda och goda värderingar.
Sven Otto-pappan kan sitta kvar vid sin dator och runka med byxorna nere vid anklarna.
Helst nere i en mörk källare.
Jag har inget till övers för såna snuskhumrar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0