Klös i den löskragen...

Löskrage gjord, fick det fyndiga namnet "Klös".
Och här skrev jag "JERSEY TYG" igår...
Jag MENADE VISCOSE!
Idiot, textilutbildad och allt, och kan inte skilja på jersey och viscose i huvudet!
Viscose, skulle alltså det SJÄLVKLART vara!!!
Jag vill för övrigt genast leta NYA coola tyger att sy fler i.
Jag fick höra en liten hemlis idag, en hemlis som jag hoppas kan bli verklighet för den som kanske genomför det.
Jag ska hänga på, det LOVADE jag idag.
Inte något svårt att lova, jag drägglar själv.

Har sett DOX-dokumentären nyss och lipat, mycket känslostarkt.
Handlade om en familj med ett autistiskt barn, Rowan.
Dom reser till Mongoliet för att försöka bota sin son med hjälp av shamaner, jag ville bara hoppa in i filmen och krama om hela familjen.
Vilken styrka vissa människor bestitter, och då menar jag kanske inte Shamanen i filmen, utan föräldrarna till det autisiska barnet.
Se på SVT Play, ifall ni missade det ikväll.
"Hästpojken", underbart fin.





Nu ska jag käka ett päron, fundera på morgondagen.
Insåg att jag inte varit ute och motionerat på typ 3 veckor nu, vad hände?
Hjälp, dags att skärpa till sig, vad hände med "Toftavägen My Old BFF"?
Jag måste ut och röra på dököttet annars blir jag en soffpotatis snart, eller solpotatis eller sypotatis
Nu, päronet.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0