Fota, lägga upp, sälja...

Har tolkat lite vallmo som jag fotade för några dagar sedan i min bildblogg...

www.stickqvick.blogg.se/bildblogg

Jag har sorterat bilder i arkivet också, jag knäpper så himla mycket bilder så det är inte klokt.
Men nu har jag ordning och reda igen, städat och klart.
Behövs göras minst en gång i veckan, annars svämmar det över.

Jag har även börjat på en ny innesnood medans vi sett tv, en gräddvit i mohair.
Hittade ett nystan och tänkte hellre något klokt projekt, än något oklokt.
Dvs, hellre något jag kan sälja, än något jag inte kan sälja
Snart har jag nya garner och nya färger, då gör jag den här sålänge!
Imorgon ska jag fota och lägga upp annonser på dom innesnoodarna jag redan har.
Trodde jag gjort det, men det hade jag visst inte.
Morgondagens uppgift alltså, fota, lägga upp, sälja!

Sonen sitter på rummet och spelar playstation.
Sambon ligger i sovrummet med stängd dörr och ser på tv.
Jag och Milou hänger i vardagsrummet och ser på en finsk (JÄTTEBRA) serie "Avsked" ihop.
Vad var det jag skrev häromdagen...?
Det var nog HELT RÄTT TID att skaffa hund nu.
"Du o jag Alfred"...



"Du o jag Milou"...



Förlåt om jag är tjatig.
Men det är så TREVLIGT med sällskap igen.
Nu ska jag fortsätta och se programmet, vi ses imorgon som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0