Garnleverans från Norge...

Garnleveransen från Norge har kommit!
Herregud så fina färgerna var!!!!
Den turkosa har jag ju redan sett förut och sålt en sjal av, men sen hade jag beställt gammelrosa, brunt och grått.
Det var verkligen "rätt" färg på färgerna också, dvs att dom var precis så som jag önskat.
Alla färger kan ju VARA en färg, med ha olika nyanser, här var det helt rätt nyanser och alla harmonierade med varandra.
Jag är som sagt supernöjd!
Jag lägger upp en bild senare.

Har inte gjort många knop idag, plockat undan i hemmet, sett lite morgon-tv, träffade norgekusinerna en liten stund och sen bara varit ute i bersån.
Vi orkar inte så mycket nu när det är så varmt.
Jag har börjat på en turkos sjal eftersom det var/är en beställning, den gammelrosa finsjalen får vänta.
Vi ska väl åka ut och ta ett dopp snart, vi åker bara till Brissund och idag får vi väl se om Milou vågar bada.
Vi kan ju inte ha en BADKRUKA i familjen när vi själva är som SÄLAR och snurrar runt i havet konstant på sommaren

Upptäckte idag också att nu är det ingen fara längre med staketet längst ner i trädgården.
Milou har blivit så stor nu att hon kommer inte ut!
Inte för att vi inte ska vakta henne ett tag till, men skönt att slippa ha ögonen HELA tiden på henne.
Nu orkar jag inte skriva mer, jag vill virka.
Återkommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0