Hällarna var skitkul trots allt!

Jag och matte har tagit en liten promenad på Hällarna precis nedanför oss...



Jag såg båten komma in i hamnen...



Jag och matte...



It´s lööööööve, som matte brukar säga...



Kom nu så går vi, skynda på, här var det mycket att upptäcka...



Och nosa på... i...?



Hm, här verkar det intressant...
Och så en pusspaus igen!



TUR att inte matte vet vad jag nosat i, för då hade hon aldrig velat ha den där pussen.
Jag blev biten av ett kryp på bakbenet, tjöt som en stucken valp, och matte visste inte vad det var för konstigt djur.
Jag kan gå och överlevde iallafall!
Nätt och jämt.
Som grädden på moset trampade matte mig på tassen, djäkla klumpfot.
Igår trampade hon mig TVÅ gånger på tassarna, hon borde se sig för!
Visserligen snor jag runt hennes fötter som en galning, men ändå...
Klumpfot!
Fast Hällarna var SKITKUL trots allt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0