Så du ammar...?

Hemma efter jobb.
Nu har jag bara två arbetsdagar kvar innan semester, då ska jag BARA vara med min lilla vovve.
För det är BARA henne som jag vill vara med hela sommaren, andra göre sig icke besvär
Nej då, ingen fara, men GUD vad jag längtar efter henne när jag är iväg.
Igår fick sambon gå ner och ta en bild och skicka till mig, jag stod liksom knappt ut att vara borta från henne.
Detta är ju helt sjukt!

På mailen hade jag igår fått:
"Så du ammar hunden?"

Ursäkta?
Funny, ha, ha...
Naturligtvis inte.
Läs förra inlägget igen tack!

Idag...
Ska jag göra som alla andra lediga dagar sen jag fick vovve.
Vi ska strax gå på promenad, vi ska vara ute i trädgården hela dagen, jag ska virka, Milou ska nosa runt på spännande saker.
Ja, vårat väldigt ospännande, men underbara liv.
Det blir lugnt iallafall, bara vi, jag brukar tycka det känns skönast efter jobb.
SONEN KOMMER, det är äntligen min vecka igen!
Fast...
Han ska väl hänga med sina POLERS och har väl inte tid med sin lilla mamma
Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0