Nacken är paj!

Nacken värker värre än igår, och jag kan knappt röra mig!
Inte så djävla kul faktiskt, jag är stel som en planka och värkbruten.
Jag kommer inte kunna göra ett dugg idag, inte så kul när jag tänkt hantverka.
En hel dag där jag inte ska/kan göra ett skit!

Ja...
Så vad dagen SKULLE ge idag, blir inte vad som blir!
Surt.
Jag ska försöka ta mig ut en liten sväng med hunden iallafall.
Sen får jag väl sitta och läsa eller nå´t idag, jag hoppas vid gud att denna värken lagt sig till midsommarafton, annars vet jag inte hur jag ska göra.
Det är väl så onödigt när jag inte haft värk på månader, så blir det så här nu.
Ja...
Inget som jag kan hjälpa, eller göra något åt.

Kan inte skriva heller, så jag får lov att återkomma lite senare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0