Gud vad jag älskar...

Vi gick ut i trädgården vid 14.30, jag satte mig i blåsten på gräsmattan.
Det var outhärdligt i bersån.
Milou den lilla gosegrisen, ville ligga i knät och bli klappad på magen som vanligt.



GUD vad jag ÄLSKAR den här lilla hunden!

Och jag har fått en idé...
En liten snilleblixt som jag försöker förverkliga, jag tror det kan bli rätt fint.
En bolero av lite annorlunda snitt.
Jag virkar på, så får vi se hur prototypen blir

Nyss satt jag och pratade med min bästis i telefonen.
Hade rastat vovven innan samtalet, under samtalet och ÄNDÅ kissade hon inne.
Ja, hellre på dagen då, när matte är ouppmärksam...
Än på natten.
Nu kunde jag åtminstone kvickt ta hand om det, och så fick jag torka hela hallen, hon hade såklart trampat i kisset.
Lucky me...
Gud vad jag älskar den här lilla hunden...
NÄSTAN jämt 

Förövrigt har jag korsdrag i hela lägenheten, men det är STEKHETT här inne ändå.
VARMT.



Nu ska jag fortsätta virka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0