You think...?

Jag bad sambon igår, innan jag gick ut och kissade hunden sista gången:
Kan du ta ut henne senare också, eftersom du ska vara vaken några timmar till?
"Visst", svarade han.
När jag sen kom in efter kissningen ville jag påminna honom, men då satt han i telefonen.
ASCH, tänkte jag, jag sa ju till honom för 5 minuter sedan, då behöver jag väl inte upprepa mig.

Men tror ni han gick ut med hunden?
ICKE DÅ!!!

Så Milou hade kissat inne igen och gått i kisset dessutom.
Så jag fick ställa mig och skura golvet klockan 06, när jag gick upp!
Tack sambon för det!!!!
Och han som hatar när jag tjatar...
Jag tänker än en gång:
Ja, det kanske är så att det finns fog för det!
You think....?

Nåväl, med skurningen ur vägen har jag och Milou frukostat framför "Extrem överlevnad".
Det är ju helg, så det är inge morgon-tv.
Milou ligger och gosar brevid mig här i soffan, och jag...
Vill inte gå och jobba!
Jag vill vara hemma och gosa med henne hela dagen.
Som vanligt.
Men...
Jag är ledig 7 dagar efter idag, så då har vi egentligen gott om tid att gosa framöver.
Vi ska öva på lite kortare promenader tänkte jag, det gick ju bra igår.
Nu...
Måste jag göra mig iordning och sen gå ner med hunden till mamma.
Det är en himla tur att jag har henne...
Henne kan man iallafall LITA på som hundvakt 
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0