Dagens SKRYTMÅNS!

Unnar mig en liten bloggpaus innan franssättning på den skojsiga, lila sjalen!
Ja, det var ett djävla tjat om den där sjalen, men SNART är den klar och då ska den BUMS ut till försäljning.
Och jag kom hem här vid 16.30- tiden...
Det har varit en LÅNG dag sen jag gick hemifrån i förmiddags, med bla medarbetarsamtal och fika med en vän.

Ja och...
... det var NÄSTAN lite pinsamt!
Med medarbetarsamtalet.
Pinsamt på det sättet att jag tyckte SJÄLV att jag var så HIMLA duktig, att jag BARA satte "topp-poäng" på mig själv!
Ja...
Vad ska man säga om den ödmjuka frk Österholm?
Hjälp.
Men va fan, jag tycker ju att jag är BRA PÅ DET JAG gör, kanske missar något LITET ibland...
Fast annars är jag bra.
Då kan jag ju inte sitta och låtsas att jag inte tycker det.
Nä, det är inte rättvist mot mig själv!
Nåväl, det var ett bra samtal och det sista med min/vår nuvarande chef.
Vad vi får i fortsättningen, har vi inte en aning om.
Kul...
Eller kanske inte.
Vi får väl se!
Och jag...
Går ut med äran som DAGENS SKRYTMÅNS

Sen skulle jag och vännen gå och fika.
Vi beställde varsin macka, som tog EVIGHETER innan vi fick.
Och alla som kommit efter oss, fick FÖRE oss!
Då började jag surna till.
Och ville att min vän skulle gå fram och GNÄLLA vid disken.
För själv...
Kunde jag inte göra det pga av "en orsak", annars är jag ju inte bang för sådan´t.
Men det gick inte riktigt idag.
Till slut härsknade vi till, och DÅ kom äntligen mackorna.
Då hade tydligen brödet tagit slut, så dom var tvungna att baka nytt!
OKEJ...
Då hade man ju inte behövt bli så irriterad, men å andra sidan hade dom väl kunnat kommit ut och sagt det då.
Jag tror inte jag överdriver om jag skriver att vi fick vänta i ca 35-45 minuter.
Nåväl, vi hade en mysig pratstund som tog slut alldeles för fort.
Men vi kommer ses snart igen.

Så läste jag tidningen förut...
Vill meddela mina norska SANDA-bor att det ska bli SOMMARVÄRME i PÅSK!
Jippie och hurra.
Inte för att man ska ta ut för mycket i förskott när det står i tidningen så djävla tidigt...
Men jag väljer att TRO på sommarvärme HÄR i Påsk.
Hörde jag GRILLA eller?
Gött mos om det blir så.
I helgen ska det bli varmt iallafall och det ser jag fram emot.

Nu ska jag avsluta min sjal, sen fortsätta på den ROLIGA, egna sjalen.
Heja mohair, bu för bomull!
(tjat, tjat)







Kommentarer
Postat av: Åsa

Nå ble jeg glad,for her SNØR det i dag.

Grilla....SÅ KLART

Ses snart

Åsa

2011-03-31 @ 21:46:30
URL: http://stickqvick.blogg
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, vi håller tummarna :D

2011-03-31 @ 23:21:16
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0