Ett slagfält...?

Ett slagfält...?



Nej, 11-års kalaset är bara över!
Jag GLÖMDE att fota under kalaset, vilket jag gnisslar lite tänder över nu.
Det kan ju vara kul att ha, men...
Jag glömde som sagt.

Det var ett mysigt och trevligt kalas.
Folk åt rejält och var glada och nöjda!
Min mage är som en ballong, och socker i all ära...
Men det känns som jag ska lyfta från marken.
Så ska vi äta middag på det...
Det blir köpemat från Sunes, då kommer väl magen haverera fullständigt.
Men vi är rätt trötta nu, och åka och handla mat och sen laga den...
Nä, då lägger jag mig hellre hungrig.
Nu ska jag virka något varv på den lila sjalen innan maten.
Återkommer.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0