Min lugg...

Varv 31 klart!
Varav 32 ser enkelt ut, jag måste bara ta en paus först.
Är ju på STICKCAFÉ på fejan, som jag skrev förut...
Det är kul, fastän det är framför datorn OCH...
Man "träffar" likasinnade och får lite feedback, ger feedback och jag...
Vill gå på riktigt stickcafé!

Så till mitt hår.
Jag har hår som växer ut under det långa håret framme i luggen.
Det ser inte klokt ut!







Små knörvlar som bara sticker upp framme i luggen, och som inte går att få styr på eftersom håret är självlockigt.
Det STÖR mig.
Jag ville bara skriva det, så...
Nu vet ni!
Nu är virkpausen slut och jag ska tillbaka till stickcaféet.
Min ENSAMMA DAG har för övrigt varit underbar, jag behövde det för att ladda batterierna.
Jag ska göra samma ska på torsdag, bara jag...
Och den hopplösa sjalen troligtvis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0