Snart syjunta!!!!

Just nu visar temperaturen 8 grader ute, klockan är 17.23.
Det känns overkligt.
Jag har fixat lite här hemma, tagit bilder på sjalar, bildfixat, varit ute lite, nu bakar jag kardemumma scones.
Det ska ju nämligen bli SYJUNTE-DAGS om bara 35 minuter.
Gud så KUL det ska bli!!!
Jag får återkomma lite senare med bilder och en syjunte-rapport.



Denna bilden snodde jag från min vän som kommer hit och handarbetar, hon hade lagt upp den på FB.
Passar finfint!
Jag såg oss framför mig som som Tant Grön, Tant Brun och Tant Gredelin...

Sonen kom hem här från skolan och såg ut som om han rullat sig i lera!
Det hade han förmodligen också gjort.
Alla kläder ner i källaren, och så får jag ta tag i det senare.
Jag undrade hut gammal han var som var tvungen att rulla sig på marken som en annan 2-åring...?
Han hade inte ett vettigt svar på den frågan.
Nu har jag inte tid, återkommer senare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0