Tur att han har Sunes och Statoil kvar...

Vaken, pigg och snart ska jag pinna iväg till jobbet.

Läste en liten notis i GT idag att PASTAVAGNEN som står mitt emot Tallunden på stenkumlaväg...
Har sålt sin sista pastaskruv!
Dom måste flytta omedelbums för deras tillstånd att stå där har gått ut.
Jag undrar:
Är SAMBON INFORMERAD?
Jag tror han och hans AROMATKRYDDA kommer bli jätteledsna!
Den där ädelostsåsen med skinka är favoriten.
När man har smakat den när sambon piffat till den (läs DRÄNKT den) med aromatkrydda, har mina SALTLÖKAR krullat ihop sig av...
Förskräckelse!
Nu är det dock slut...
Tur att han har Sunes och Statoil kvar iallafall

Själv har jag fått "röda veckan" IGEN!!!
Rekordkort mellan gångerna denna vändan.
Jag tänker direkt:
Jaha, är det dags för klimateriet nu, eller vad fan är det frågan om?
Hoppig mens känns ju som ett läbbigt säkert tecken på det!
Fy fan, jag fyller ju inte 40 förrens i augusti, vi kan väl skjuta lite på klimakterie-intåget tills dess iallafall
Nåväl, så fort går det väl inte, men ÄNDÅ.
Lite oroande känns det allt.
Ge mig en burk HORMONER omedelbart, för snart börjar väl humöret svänga mer än vanligt också!

Så hör jag på nyheterba NU att i mars så kommer KRÄKSJUKAN bli som värst!
Va, jag trodde den faran var över?
Här har jag gått och varit folkskygg sen i JULAS och så kommer peaken nu.
Känns inte bra, måste gömma mig i källaren omedelbums.
Vi ses kanske imorgon om jag inte dött i sviterna av hoppig mens, klimakteriebesvär och kräksjukan
Ha en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0