To wake the dead...

Vi har sett film, barnvänlig vuxenfilm "Dinner for Schmucks".
Ingen höjdarrulle men HELT OKEJ och den bjöd på en hel del skratt, för alla åldrar.
Nu leker sonen på sitt rum.
Vågar jag gissa med...
... sina nallar...?

Själv sitter jag fortfarande framför tv´n och ser "Shutter Island" på vår filmkanal.
Jag kommer inte se hela filmen för det orkar jag inte, men lite iallafall.
Jag provade bomullssjalen och insåg att den är nästan klar!
Jag lär nog få avsluta om bara några varv, den får inte bli för stor för då blir den för tung.
Bomullsgarn är ju bra mycket tyngre än annat garn så...
Jag avrundar förmodligen imorgon och sätter frans.
Jag har redan börjat skissa på nästa barnponcho i huvudet.

Inser nu när jag skriver detta att jag håller på att krokna fullständigt.
Mitt jobbdygn håller på att ta ut sin rätt OCH allt SÖTT jag tryckt i mig idag.
Det har blivit dags för sängen innan jag tuppar av.
Och imorgon lär jag behöva...



För att vakna till liv!
Vi ses då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0