Mållgan har fått influensan!

Jag hade fått en liten ARG fråga på min vanliga mail igår...
Dvs "madcinderella-mailen" och inte på "mållgan-mailen".
Den lilla arga frågan var:

"Läser inte din sekreterare Mållgan inte din mail och rapporterar till dig??????"

Svar:
Mållgan har fått influensan!

Därför har jag inte fått några rapporter om vad som står i bloggmailen.
Jag ska kolla den själv lite senare idag, OM jag får tid.
Jag är så bizzy, bizzy

Att jag vaknade utsövd idag, skulle jag inte vilja påstå.
Inte idag heller.
Men när jag hör att det uppmäts strålning i kranvattnet i Tokyo...
Då vill jag fan inte gnälla igen.
Nu har dom uppmätt strålning i fisk, grönsaker och kranvatten.
Allt annat nästa, skulle jag gissa.
Strålande.
Usch, jag börjar tycka att vi inte ska ha kärnkraftverk i sverige längre.
Jag flyttar hellre till en lite stuga på 3 rum och kök och har alternativ energi.
Bo nära en bonde som har småskaligt jordbruk som jag köper min mat av.
Jag vill inte vara bekväm längre.
Inte när jag hör rapporterna från Tokyo.

Nu måste jag börja röja här, imorgon är det jobb och då vill jag ha lite fixat här tills dess.
Återkommer lite senare.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0