Britta har fått ben...

Dagen har gått BLIXTSNABBT, och jag med den.
Nu har febern stigit igen.
Fint.
Jag borde tagit det lugnare.

Ja, ja, imorgon blir ÄNDÅ lugn, trots fika-kalas för sonen imorgon.
Han har bestämt sig för MARÄNGSWISS som "huvudrätt" på kalaset.
Det betyder ganska lite jobb.
Jag har dock bakat kolakakor och kladdkakemuffins.
Jag ska baka minipajer imorgon, några med jordgubbar och några med äpplen.
Går superfort och är jättebra att frysa in om det blir över.
Marängswissen gör man ju när gästerna satt sig till bords.
Då finns det lagom med kalaskakor att välja mellan.

Jag har bildfixat och lagt upp nya bilder på Britta-kjolen idag.
Det blev JÄTTEBRA och jag har kommit på spånat vidare på mina annonser...
Häromdagen när jag själv var tvungen att stå modell, gjorde jag ju om en av bilderna så den blev lite "gammeldags affisch"-känsla i bilden...

 Ja, ni får klicka på bilden för att se den bättre.
Idag gjorde jag om EN av bilderna så den blev så här...


Kanske jag gör det till en GREJ, eller så gör jag det inte.
Just nu får Britta-kjolen annosen ha detta som sin förstabild iallafall.
Möjligtvis så vill jag ha samma färger i bilderna, så det blir enhetligt.
Jag får väl se.
MEN...
Kjolen var väldigt snygg PÅ en "riktig" människa!
Ibland kan man ju tycka att det ser bra ut på en galge, men denna var som sagt snygg på också.
Inte utan att man blir mallig när man designat den SJÄLV...




Nu ska vi se film här, jag får lov att återkomma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0