Va fan väntar du på din gamla kossa????

Project Runway var PRECIS lika underbart som alltid.
Den klänningen som jag tyckte var snyggast, vann dagens utmaning.
Inget jag någonsin skulle klara av...
Men GÄRNA skulle bära
Och vilket GOTT HUMÖR jag blev på av att se på programmet.
Min första tanke efter att programmet var slut var:

VA FAN VÄNTAR du på din gamla kossa????

Jag tror jag måste kolla om jag inte ska köpa en symaskin på avbetalning ta mig tusan.
Jag har inte lust att vänta tills efter sommaren, jag vill ha en NU.
Jag har så mycket sköna mönster att sy.
Å vem fan vet, jag kanske är död efter sommaren...?
Vad som helst kan ju hända, det har LIVET typ lärt mig.
Då vill jag ha hunnit sy MINST 10 plagg som NÅN kan ärva sen!

Nä, det blir min uppgift för morgondagen...
Kolla VAD jag ska köpa för symaskin, VART jag kan köpa den och kolla OM det går på avbetalning.
Jag måste få sy.
Så kommer jag LÄNGTA IHJÄL MIG tills nästa vecka och program nummer 2.
Jag gjorde tre varv, det är med andra ord tre kvar.
Och jag GLÖMDE ringa sonen.
Nu ska jag se en film, sen sova.
Vi ses imorgon.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag drabbades också av sylust efter programmet och jag håller med om att klänningen som vann var överlägset snyggast!

Hoppas att du hittar en bra symaskin!



Kram

Caroline

2011-03-29 @ 08:06:47
URL: http://alltkreativt.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, jag blir ju sjuk av längtan att kunna SY igen, när jag ser det där programmet.

Men idag har jag kollat runt på nätet, och kommit fram till Janome Easy Jeans!

En sån symaskin ska bli min snarast!

Kramkram

2011-03-29 @ 18:49:29
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0