Janome Easy Jeans!

Fick en underbar promenad runt ringmuren, jag gick på insidan...


Och domkyrkan visade upp sig från sin bästa sida.
Strålande sol hela promenaden.
Tjugo minuter efter att jag kommit hem, började det blåsa rejält och regn-snöa.
Jag var ute i precis rättan tid.

Sen har jag kollat på nätet I FLERA TIMMAR!
Och jag har kommit fram till en slutsats i symaskins-ärendet:
Janome Easy Jeans!
Jepp, det är en sån symaskin jag ska ha, SNARAST ska tilläggas.
Det positiva är att den ligger i pris 4000 kr-6000 kr beroende på försäljare.
Och det var en positiv överraskning, för jag trodde en prisvärd symaskin skulle ligga på 7-9000 kr.
Så att se så mycket positiva kommentarer för en maskin som ligger på 4-6000 kr är SKITBRA.
Jag har INTE hittat någon som säljer den här på ön ännu...
Men jag ska leta vidare, och annars så köper jag den via nätet.
Jag ska ha en maskin inom 2-3 veckor.
Jippie!!!!

Nu ska jag virka det sista på den lila sjalen...
Och vill bara göra er uppmärksamma på att klockan är 18.39 och det är fortfarande LJUST ute!
Jippie för det med.
Minus att jag fått feber igen.
Jättebra när jag ska jobba imorgon.
Återkommer.



Kommentarer
Postat av: Åsa

Hei kusin



Jeg har en JANOME maskin og er veldig fornøyd med den.



Krya på dig



Åsa

2011-03-29 @ 18:58:05
URL: http://stickqvick.blogg
Postat av: Bloggaren Herself

Hei svejs!!! :D

Jamen va bra, då fick jag YTTERLIGARE ett kvitto på att den är bra!

Det blir en absolut sån.

Ska bara se om den här skit-ön har någon som säjer den...

Verkar tunnt med det utbudet.

KRAM

2011-03-29 @ 19:02:46
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0