Lite allt möjligt...

Vaken, och INGEN FEBER idag.
Bra, då fortsätter vi så under dagen tycker jag!
Har sovit så himla gott inatt.
Det märks verkligen när man går och lägger sig i god tid, då är det inte jobbigt när klockan ringer 06.15, jag vaknade till och med 05.55. då kan man ju unna sig lyxen att ligga och dra sig

På SVT morgon debatteras det nu att en "demoskopundersökning" visar att det redan "skadat" sossarna att Håkan Juholts särbo fifflat med pengar!
Nu vet inte jag helt ärligt vad en "demoskopundersökning" är...
Men så är det ju EXPRESSEN som står för dom här uppgifterna.
Och dom är ju ruskigt trovärdiga.
NOT...
SVT säger nu att dom inte kommer tjata mer om den här sk "affären"...
Expressen-chefen kunde inte lova någonting åt det hållet.
NATURLIGTVIS...
Och en "höger/kristen man" som var med och debatterade (jag missade hans jobbtitel ;)tyckte man kunde lämna Juholts särbo ifred och att man inte borde dragit upp den här historien.
Det höll inte Expressen med om.
SÅKLART.
Nåväl, fortsättning följer, och jag har ÄNNU INTE läst in mig på vad Håkan egentligen gjort i sitt liv som sosse.
Jag har varit så upptagen av symaskiner typ

Hatar fortfarande den lila sjalen...
Men IMORGON, då blir den klar.
Nu ska jag hoppa i duschen, jobbet väntar!
Vi ses imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0