Grinfärdig av olycka och lycka!

Låt mig säga så här...
Jag vart faktiskt GRINFÄRDIG under kvällen vi ett tillfälle.

Bara att ta upp den där sjalen fick mig på dåligt humör, jag gjorde klart det sista, och så tänkte jag:
Nä, jag sätter inga fransar ikväll, jag tål inte sjalen.
Jag vill göra något KUL.
Men så ändrade jag mig i nästa sekund och insåg att då skulle jag ju ha det KVAR tills imorgon.
NEJ!!!!
Då skulle hela min dag bli förstörd!
Ja, på allvar skulle det ha tyngt ner hela min dag.
Och det var DÅ jag kände mig grinfärdig, det bara kom liksom.



Men jag bet ihop och gjorde klart sjalen och NU...



Är jag FRI.
Jepp, imorgon är jag FRI att virka KULIGA saker.
Bättre bild kommer imorgon.

Och på tal om kuliga saker...
Under tiden jag satte fransar, pratade jag med en av mina bästisar.
Jag berättade för henne att jag börjat reka runt efter en ny symaskin, att jag kollat på nätet men inte hittat återförsäljare här PÅ NÄTET...
Idag har jag även kollat med två proffs, en sömmerska och en affär, där båda upplyste mig om att just DET märket jag ville ha...
Inte finns på gotland!
Såklart.
Fast min bästis, DEN ÜBER-GODINGEN....
Erbjöd då sig att KÖPA EN åt mig och ta med sig den I PÅSK när hon kommer hem.
Om jag bara kollade upp på nätet vart det fanns att köpa i stockholm!!!!
Jag svimmade nästan av lycka.
Faktiskt, så om jag ville GRINA av olycka FÖRST, ville jag grina av lycka en stund senare.
Så imorgonbitti startar jag upp dagen med SYMASKINSJAKT på nätet.
JIPPIE, hurra och femtio miljoner glädjeskutt i luften.
Nu måste jag sova, jag återkommer imorgon.
GLADA NATTKRAMAR från en glad bloggerska!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0