Lite extremt kanske...

Okidoki...
We have two winners!!!
Eller JAG har två vinnare.
Två bomullsgarns-vinnare.
En i tjocklek 8/4 och en i lite tjockare Tilda garn från Svarta Fåret.
Jag är som regel en riktig djävla LATMASK när det kommer till bomullsgarn.
Jag undviker helst att virka i bomullsgarn för det tar så låååång tid, och då tröttnar jag, men i boken så har dom gjort DEN musselsjalen i bomullsgarn.
Det gör att den blir lite lättare, plus att folk som är extremt känsliga på sina halsar och tycker att ALLT känns stickigt...
Kan lockas att köpa.
Plus att det är snyggt till våren med lite lättare kläder på sig.
Så det blir TVÅ sjalar i bomullsgarn.
En cerise Tilda garn och en i 8/4 lila eller i 8/4 duvblått garn.
Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Eller vilken jag ska börja med först.

Men jag har iallafall fortfarande ONT!
Jag har burit för mycket idag, och det förbannar jag mig själv för.
Fast fuck it!
Jag känner det egentligen bara när jag slutar virka.
Förmodligen bara för att jag slutar koncentrera mig på det jag tycker är kul.
Och när jag gör det...
Kommer ut i DEN VERKLIGA VÄRLDEN och lämnar min VIRKBUBBLA, då känns det.
Skitsamma, imorgon är en ny dag, nya vilotag.

Sitter precis och ser en karl på tv som plastikopererat sig till tiger.
Jag måste googla fram en bild...





Detta var inte LITE extremt det.
Jag sitter bara och gapar framför tv´n just nu.
Återkommer, måste se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0