Väntar på livstecken...

Sitter åter i soffan och bara duschen tog musten ur mig.
Tog masacara på ögonfransarna och undrar nu:
VARFÖR...?
Så onödigt, jag ville försöka känna mig lite piggare, men det gör jag naturligtvis inte.
Ja, och när inte ens mascara på ögonfransarna kan bota ens feber...
DÅ är det kris

Annars så sitter jag och väntar på ett livstecken från sonen.
Han är ledig från skolan idag, han pös iväg vid 11-tiden till skolans fotbollsplan där dom skulle spela fotboll.
Nu sitter jag och kämpar mot "HÖNSMAMMA-ÅNGESTEN" och att inte ringa och kolla vad han gör.
Han har bara varit iväg 2 timmar, och jag VET ju själv att tiden bara flyger iväg när man gör något roligt som man blir uppslukad av...
Men ändå.
Jag kämpar emot till 14.00 prick, SEN ringer jag.

Jag har köpt en ny matta på Rusta till köket...



Det blev en i PLAST, som säkert inte håller mer än en dag...
Tills kaninen kommer tugga i sig hela skiten.
Men den var billig och får räcka så duga så länge.
Jag gillade färgen och jag klarar inte att vara utan mattor, det blir så NAKET, ödsligt och fult tycker jag.
Nä, nakna, tomma golv är inget för mig, jag är en mattälskare av rang!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0