En nyhet som fick mig gå i toppspinn...

Ärligt talat...
Nu är sommaren här!
Har varit ute hela dagen och den är ju fortfarande ljummet ute.
Jag är STEKT och svettig.
Börjar bli lite solbränd.
Ja, så var sommaren här!

Vi har varit och hämtat våran båtbiljett...
Varit på hundutställning och tittat på hundar och hundprylar.
Träffade en tjej som kommer öppna hundaffär med mat och hundprylar i gamla ICA-affären i Stenkyrka.
Vi fick en liten påse gratis hundmat.
Ja, det kan ju vara bra att ha...

Sen kom vi hem och mamma hämtade min moster.
Vi har suttit i trädgården och JÄST, pratat och fikat.
Så flyttade jag upp på Las Palmas balkongen, och där sitter jag fortfarande.
Har pratat med Nybyggar-kussen i telefon.
Och HON hade en nyhet som fick mig att gå i TOPPSPINN.
Det har öppnat en "Stoff & Stil-butik" där hon bor!!!!
Har ni hört på fan, att jag inte svimmade av lycka!!!!
Ja, jag har redan en LÅNG LISTA som hon ska få köpa mig sig när hon kommer till sommaren.
Fy fasen vad bra, BÄSTA nyheten idag!
Och stackars henne, hon kommer få springa benen av sig för att shoppa åt mig där

Nu sitter vi och försöker fundera ut mat.
Fast sambon och mamma sitter och ser på hockey, dom är inte SÅ engagerade.
Själv håller jag på att svälta ihjäl.
Sonen är försvunnen på någon fotbollsmatch.
Jag är HUNGRIG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0