En rysare...

Satte på datan nyss och det första jag var tvungen att titta på var:
Valpen!
Vilken liten smula, jag kan inte sluta se mig mätt på godisbiten.
Ja, det är PRECIS som när jag fick sonen

Och som jag sa i igårkvälls till sambon:
"Jag kommer inte låta någon gosa med den där valpen, den är min.
My presious..."
Nä´rå, jag ska vara generös, dom kanske får gosa LITE om dom är snälla.

Jag var ju också tvungen att vara uppe tills jag såg hur det gick för Saade i Eurovisoin också.
Jag skulle inte, hade jag tänkt...
Men jag kunde inte låta bli.
Och det blev ju en rysare, han blev uppropad sist av alla!
Så sverige gick vidare, tack och lov.
Man blir ju helt stressad och uppskruvad när det blir så där spännande, så jag hade svårt att sova sen.
La mig med min "bokrysare" och det vart ju inte bättre.
Väcktes av sambons snarkningar vid 05.36, mitt alarm stod på 06.30.
Kunde inte somna om, så det har inte blivit mycket sömn med andra ord!
Nu ska jag hoppa i duschen och bege mig till jobbet.
Vi ses imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0