Flitens lampa har lyst...

Flitens lampa har lyst här idag!
Inte nog med att jag gjorde linnet, jag har även gjort klart den turkosa sjalen.







Jag ska ta bättre bilder om hon som har tingat den utan "påseende", inte ska ha den.
Annars får detta räcka tills jag gjort en ny till sjalboden.
Färgen gör den INTE rättvisa här, den är verkligen turkosblå.
Och när garnleveransen "fra norge" kommer...
Då ska jag göra en till mig själv också.
Sen en till La boutiqe.
Och garnet är så grymt mjukt, det är liksom babymjukt.
Nä, det här garnet gillar jag VERKLIGEN.
Sen får man ju se hur hållbart det är också, hur länge det håller sig fint, det visar sig efter användning.

Men djäklar så kreativ jag varit idag!!!
Jag känner mig så grymt nöjd med mig själv så det är inte klokt.
Så här skulle man ha det jämt...
Fast det har jag ju å andra sidan också

Ja, nä jag har inte så mycket mer att skriva just nu.
Jag är så djävla ( förlåt, nu svor jag igen... ) nöjd med dagen bara.



Linnet på mig förresten...
Mamma ska få det, för hon ville ha det.
Men hon får vänta tills jag sytt ett till, så jag kommer ihåg hur jag INTE ska sy på bakstycket och hur jag skulle sy med knytbanden fram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0