Mamma, GYMPAKLÄDER...

Vaknade vid 07.30 idag och hann bara komma upp och sätta på kaffet...
Så dundrade sonen in här med en kompis i släptåg, och med en fart som en skenande buffelhjord och hojtade:
Mamma, GYMPAKLÄDER!!!!
In på rummet, rev runt i sin byrålåda, fram med kläder, skynda, skynda, handduk, och sen var dom puts väck igen.
Min son, killen som ALLTID kommer ihåg saker innan han ska till skolan!
(not ;)
Jag hann få en mycket snabb puss i farten.
Ja, hade jag inte vaknat innan, så vaknade jag då.
Kul att få se honom, om än bara i tre minuter.

Själv har jag skickat in fintygerna i tvättmaskinen.
Perfekt torkväder idag, och blir det regn imorgon...
Då ska jag sy ett linne till.
Idag sitter jag och klurar på om jag ska börja med att sy provlinnet och sen dammsuga...?



Eller dammsuga och SEN sy.
Men jag är ju lite för uttrycket:
"Business before pleasure", så det blir nog dammsugning FÖRST
I eftermiddag är det "Tack-fika" på jobbet för vår förra chef som slutade med dunder&brak.
KANSKE jag tar mig en tur till Zooaffären när jag ändå är i krokarna efteråt.
Nu...
Är det dags för BUSINESS, återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0